Zgłoszenia
Zgłoszenia do projektu.
div class="single_news_img">
nowe zdjęcie
Zgłoszenia do projektu "Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze gminy Załuski" dokonuje pełnoletni mieszkaniec gminy Załuski, rodzic lub
opiekun prawny ucznia dostarczając dokumenty rekrutacyjne stanowiące załączniki
do niniejszego regulaminu:
a) deklarację uczestnictwa w Projekcie (załącznik do regulaminu),
b) formularz zgłoszeniowy (załącznik do regulaminu) wraz z kserokopią dowodu
osobistego,
c) oświadczenie o dochodach netto oraz liczbie osób pozostających we wspólnym
gospodarstwie (załącznik do regulaminu),
d) orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym lub znacznym - dot. osób
niepełnosprawnych,
e) świadectwa szkolne ukończenia szkoły, bądź promocji do następnej klasy za ostatni
rok szkolny dzieci wchodzących w skład danego gospodarstwa domowego,
f) zaświadczenie od lekarza pierwszego kontaktu odnośnie długotrwałej choroby
jednego z członków gospodarstwa domowego,
g) zaświadczenie z Powiatowego Urzędu pracy poświadczające fakt zarejestrowania
danego członka gospodarstwa domowego jako osoby bezrobotnej,
h) zaświadczenie (załącznik do regulaminu) oraz opinię Ośrodka Pomocy Społecznej -
dot. osób korzystających ze środków pomocy społecznej lub wielkości pobierania zasiłków
(załącznik do regulaminu) oraz zaświadczenie z zakładu pracy o wysokości dochodów
netto za ostatnie 3 miesiące lub zaświadczenie o wielkości gospodarstwa rolnego lub nakaz płatniczy podatku rolnego,
i) odcinek renty lub emerytury z ostatnich 3 miesięcy.