Ta strona używa plików cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Pytanie?
Odpowiedź
*
Czym jest usługa mobilas?

mobilas to innowacyjna aplikacja mobilna pozwalająca na rozpoczęcie procedury likwidacji szkody komunikacyjnej z miejsca zdarzenia oraz zgłoszenia szkody prosto do Ubezpieczyciela.

Użytkownik krok po kroku jest instruowany, jakie dane musi wpisać aby skutecznie dokonać zgłoszenia

*
Jakie warunki muszę spełnić, żeby skorzystać z aplikacji mobilnej mobilas

Jedyne czego potrzebujesz to zainstalowanie aplikacji mobilas w swoim tablecie lub smartfonie. Drugim krokiem jest uzupełnienie danych na Koncie Użytkownika, co pozwoli Ci skrócić czas dokonywania zgłoszenia z miejsca zdarzenia. 

*
Jak działa mobilas

Po uruchomieniu aplikacji, Mobilas przeprowadza Cię krok po kroku przez proces zgłaszania szkody do Twojego Ubezpieczyciela. Nie potrzebujesz do tego żadnych skomplikowanych instrukcji. Jedyne, co powinieneś mieć pod ręką to Twój dowód osobisty, dowód rejestracyjny Twojego pojazdu oraz numer zawartej przez Ciebie polisy OC i/lub AC. 

*
Jaka jest różnica pomiędzy wersją standard a premium?

Podstawową różnicą pomiędzy wariantami jest: 

wersja mobilas STANDARD – aplikacja skierowana dla Klienta indywidualnego umożliwia natychmiastowe zgłoszenie szkody bezpośrednio z miejsca zdarzenia. Zaoszczędza on w ten sposób sporo czasu i niepotrzebnego stresu.

wersja mobilas PREMIUM – dedykowana dla firm pośredniczących w zawieraniu ubezpieczeń, zakładów naprawczych, firm zajmujących się długoterminowym wynajmem pojazdów. Dzięki możliwości umieszczenie logotypu firmy w aplikacji jest możliwość spersonalizowania produktu wyłącznie dla jej klientów. 

W każdym przypadku przetworzone dane możesz obejrzeć na swoim komputerze lub w smartfonie, po zalogowaniu się na Konto Użytkownika. 

*
Gdzie mogę kupić aplikację mobilas

Aplikację mobilas możesz pobrać z naszej strony internetowej www.mobilas.pl lub z platformy Google Play. 

*
Na jakich telefonach mogę korzystać z usługi? Jakie wymagania powinno spełniać to urządzenie

Aplikacja mobilas przystosowana jest zarówno do urządzeń obsługiwanych przez system Android jak i tych, które korzystaą z iOS. 
Wymagania dla urządzeń z systemem Android:
- aparat fotograficzny
- GPS
- mikrofon (nieobowiązkowe)
• Android 4.1 i nowsze

Wymagania dla iPhone, iPad:
• minimalna wersja systemu systemu iOS 5.0

*
Czy moje dane będą bezpieczne

Tak, wszystkie dane przechowujemy na serwerach z najwyższą dbałością o ich bezpieczeństwo. Dostęp do nich będziesz miał tylko Ty i osoby, którym go udzielisz.

następny ekran

Uzupełnij swoje dane za pomocą kodu Aztec.

QR code Im więcej danych zamieścisz
na koncie użytkownika
tym szybszy będzie czas
zgłoszenia Twojej szkody
z miejsca kolizji do Ubezpieczyciela.